Marketing historyczny? Po co nam ta historia?

Marketing historyczny

Czy zastanawialiście się Państwo kiedy właściwie narodził się marketing historyczny?

Czy zwycięska Bitwa pod Wiedniem pojawiła się w działaniach „marketingowych” w XX wieku? Skąd wziął się pomysł na patriotyczne marsze? Czy przemysł gadżetów patriotycznych pojawił się po 1989 roku? Dlaczego panuje zainteresowanie grupami rekonstrukcyjnymi? Po co powstają filmy i seriale historyczne? W jakim celu tworzymy muzea, nagrywamy płyty z utworami patriotycznymi? I na końcu skąd wziął się marketing historyczny? Na te pytania mgr Wiktoria Czarnecka  będzie szukać odpowiedzi podczas webinaru: „Marketing historyczny? Po co nam ta historia?”

Webinar odbędzie się na platformie ZOOM, 16 grudnia o godzinie 18:00.

Link do spotkania

Meeting ID: 978 6883 5388

Passcode: 717298

mgr Wiktoria Czarnecka właścicielka marki SZTYBLETY PR, a raczej Ułan PR jak sama o sobie mówi. W swojej pracy łączy PR & marketing z wiedzą pedagogiczną. Specjalizuje się w marketingu historycznym, sportowym oraz w budowaniu tożsamości marki. Jest wykładowcą na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Była asystentem w międzynarodowym projekcie w Polskiej Akademii Nauk. Pomysłodawca i współtwórca eventów: Wakacje z PR oraz projektu; Wiślackie Pokolenia. Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków oraz jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Publikuje na portalu Nowy Marketing, w „Marketingu w Praktyce”. Jej artykuły znajdują się w książce “Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie”. Obecnie pisze doktorat z zakresu innowacji społecznych. Absolwentka pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno – kulturalnej na Uniwersytecie Łódzkim oraz public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miłośniczka piłki nożnej, wędrówek górskich i narciarstwa. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.

Udostępnij wpis:

9 grudnia 2021