Stwórz swoje konto rekrutacyjne i wypełnij w nim kwestionariusz WSEiZ.
Jeżeli zapisujesz się na kierunek, na którym wymagane jest zaliczenie sprawdzianu lub złożenie portfolio, to postępuj według zasad opisanych w harmonogramie postępowania rekrutacyjnego na architekturę, architekturę wnętrz, wzornictwo.
Jeżeli zapisujesz się na kierunki, na których nie jest wymagany sprawdzian (architektura wnętrz i wzornictwo studia I stopnia) lub portfolio (architektura studia I stopnia) pamiętaj, że o przyjęciu na naszą Uczelnię decyduje kolejność zapisu.
Nie wymagamy zdawania konkretnych przedmiotów na maturze. Nie musisz zatem czekać na wyniki wieloetapowej rekrutacji, czy zapisywać się na kilka kierunków, aby zwiększyć swoje szanse na przyjęcie. Wybierz z naszej oferty kierunek oraz formę studiów, która najbardziej Ci odpowiada.
Po przejściu rejestracji sprawdź, czy poprawnie wpisałeś wszystkie dane osobowe. W każdej chwili możesz wrócić i edytować dane, np. dodać numer i datę wydania świadectwa dojrzałości/dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Po zapisaniu danych wydrukuj wygenerowany plik i dołącz go do swoich dokumentów rekrutacyjnych.
W celu osobistego złożenia dokumentów na studia w WSEiZ umów telefonicznie wizytę w Rektoracie 22 825 80 34 lub 35.
W pierwszej kolejności zawsze obsługiwani są kandydaci umówieni na daną godzinę. Aby nie czekać w kolejce, zadzwoń i ustal dogodny termin wizyty. Godziny urzędowania Rektoratu znajdziesz poniżej.
Dokonaj wpłaty wpisowego i opłaty rekrutacyjnej na konto bankowe wskazane w rekrutacji on-line. W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule podaj swoje imię i nazwisko, adres i nazwę kierunku, na który aplikujesz.
Powyższe opłaty należy uiścić przed wizytą w Rektoracie i podpisaniem umowy. Gdyby wybrany przez Ciebie kierunek nie został uruchomiony, zwrócimy Ci wpłacone środki. W takiej sytuacji napisz do nas wiadomość na adres mailowy: rekrutacja@wseiz.pl z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu (numer konta oraz dane jego właściciela).
W Rektoracie WSEiZ przy ul. Olszewskiej 12 (godziny urzędowania Rektoratu znajdziesz poniżej) osobiście złóż komplet dokumentów:
Podpisz umowę dotyczącą warunków płatności za studia. Złożenie dokumentów i podpisanie umowy odbywa się podczas jednej wizyty Rektoracie WSEiZ.
Jeśli jesteś niepełnoletni koniecznie zgłoś się z opiekunem prawnym w celu podpisania umowy w Twoim imieniu.
Uwaga!
W przypadku, gdy skończą się wolne miejsca na wybrany przez kandydata kierunek studiów, a kandydat dokona wpłaty, WSEiZ zwraca wszystkie opłaty uiszczone przed zapisem.
ul. Olszewska 12, parter, pokój 2
Poniedziałek:
08:00 - 17:00
Wtorek:
08:00 - 16:00
Środa:
08:00 - 16:00
Czwartek:
08:00 - 16:00
Piątek:
08:00 - 16:00
Sobota:
08:00 - 16:00
Niedziela:
nieczynne
Poniedziałek: | 08:00 - 17:00 |
Wtorek: | 08:00 - 16:00 |
Środa: | 08:00 - 16:00 |
Czwartek: | 08:00 - 16:00 |
Piątek: | 08:00 - 16:00 |
Sobota: | 08:00 - 16:00 |
Niedziela: | nieczynne |
Chcesz obniżyć opłaty za studia?
Sprawdź nasze zniżki i promocje!