Jakość kształcenia

Jakość kształcenia

JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W WSEiZ

Stawiamy na nowoczesne, skuteczne metody nauczania w połączeniu z profesjonalną kadrą uznanych w środowisku dydaktyków oraz przestrzenią, która sprzyja spotkaniom i zdobywaniu wiedzy.
O jakości kształcenia w WSEiZ świadczy pozytywna ocena instytucjonalna Polskiej Komisji Akredytacyjnej dla Wydziału Architektury. To dowód wysokiej jakości kształcenia na wszystkich prowadzonych przez Wydział kierunkach. Jesteśmy pierwszą niepubliczną uczelnią w Polsce, która otrzymała pozytywną ocenę instytucjonalną.
To nie wszystko. Otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Top 10 for the Future Wydziałów Architektury i Wydziałów Budownictwa” miesięcznika Builder. WSEiZ została nagrodzona jako jedyna uczelnia niepubliczna!
W Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania studenci mogą zdobyć na 6 kierunkach zarówno tytuł inżyniera/licencjata, jak i magistra.

KADRA DYDAKTYCZNA

KADRA DYDAKTYCZNA

WSEiZ to ponad 300 dydaktyków – nauczyciel akademickich z doświadczeniem zawodowym w swojej dziedzinie. Wśród nich warto wymienić specjalistów i uznanych dydaktyków: prof. nadzw. dr hab. Wojciech Małolepszy, który jest Prezesem Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych, prof. zw. dr hab. Andrzeja Bissenika, który w 2017 został odznaczony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego czy dra Macieja Konopkę, twórcę projektów i wyróżnianych kampanii reklamowych dla znanych marek (Gillette, Coca-Cola, Casio, OralB czy Timex) i mgra Grzegorza Strzelewicza, autora wielu projektów urządzeń elektronicznych powszechnego użytku.

ROZWÓJ KOMPETENCJI

ROZWÓJ KOMPETENCJI

Różnorodność oferty edukacyjnej w WSEiZ to nie tylko kilkanaście propozycji kierunków studiów, ale również towarzysząca im współpraca z naszymi partnerami z obszaru biznesu w ramach Rad Pracodawców. Dzięki temu możemy zaoferować studentom wszechstronny rozwój, zdobycie wiedzy i umiejętności w wybranej dziedzinie, co przyczyni się do ich późniejszego sukcesu na rynku pracy.
Studenci mają możliwość również uczestniczyć w programach wymiany międzynarodowej, aby uczyć się lub odbyć praktyki w krajach Unii Europejskiej, EFTA oraz kandydujących do UE.
Ponadto zawarliśmy umowę o współpracy z Herzing University w USA. Umożliwia ona absolwentom studiów I stopnia na kierunku Zarządzanie w WSEiZ uzyskanie, obok polskiego dyplomu licencjata, amerykańskiego dyplomu Bachelor of Science in Business Management wydawanego przez Herzing University!

OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE ABSOLWENTÓW WSEiZ

OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE ABSOLWENTÓW WSEiZ

Wykształcenie zdobyte w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania pozwala na rozpoczęcie wartościowej kariery zawodowej. Dowodem na to są osiągnięcia naszych absolwentów, wśród których warto wymienić:

  • Patryk Góźdź – jako jedyny Polak trafił do finału wystawy młodych talentów na Targach Designu w Mediolanie.
  • Iwona Dłutek-Radecka i Marusz Glezner – założyli pracownię projektową Wooow projekt! Specjalizują się w projektowaniu mebli wykonanych z ekologicznych paneli i listew bambusowych przy współpracy z firmą Kopp oraz w projektowaniu wnętrz i wzornictwa.
  • Konrad Brynda i Paulina Dyłka – założyli firmę projektową KP Produkcja Archi-Tektury, która projektuje meble, wnętrza, wzory przemysłowe oraz zajmuje się całościowym wykończeniem nieruchomości „pod klucz”.
      • Marcin Skubisz – prowadzi grupę projektową Marcin Skubisz Group. Zajmuje się projektowaniem wzornictwa, stolarstwem artystycznym i renowacją mebli historycznych. Realizuje zlecenia na unikalne lakierowania i zmiany stylistyczne aut, motocykli i innych form użytkowych.
      • Magda Tenbaum – absolwentka Architektury została wyróżniona za pracę pt. Wpływ architektury na rozwój jednostki na przykładzie szkoły podstawowej o profilu plastycznym przy ul. Świderskiej w Warszawie, w konkursie Prezydenta m. srt. Warszawy.
      • Karolina Karwowska-Gajżewska – absolwentka Architektury Wnętrz WSEiZ, założycielka Deer Design, laureatką prestiżowej listy „30 przed 30” polskiego Forbesa!
      • Gabriela Żarnowska – uzyskała wyróżnienie w kategorii „Projekt Architektoniczny” za projekty Biblioteki Miejskiej oraz Portu Praskiego w konkursie zorganizowanym przez konsorcjum Belt and Road Architectural University International Consortium (BRAUIC), prowadzonego przez Beijing University of Civil Engineering and Architecture and Junia (Graduate School of Engineering)
      • Iwona Durka – absolwentka Architektury Wnętrz z pasją odmienia mieszkania i domy, nadając im niepowtarzalny charakter. W swoim programie „Pomysłowe projekty”, emitowanym na antenie HGTV, przygotowuje bohaterom dwie propozycje projektów do wyboru. Dla Iwony Durki projektowanie to uszczęśliwianie ludzi.

PROFESJONALNE NARZĘDZIA

PROFESJONALNE NARZĘDZIA

Nasi studenci i pracownicy mają do dyspozycji nowoczesną platformę e-learningową oraz chmurę edukacyjną. Mają również dostęp do profesjonalnego oprogramowania, które absolwenci będą stosować w życiu zawodowym. Chcemy, aby nasza infrastruktura teleinformatyczna umożliwiała efektywną naukę, a także skuteczne jej przekazywanie.
Sprawdź

DOSTĘPNA INFRASTRUKTURA

DOSTĘPNA INFRASTRUKTURA

Od 2015 roku organizujemy zajęcia we własnych obiektach. Studenci i pracownicy WSEiZ mają do dyspozycji siedzibę Uczelni przy ul. Olszewskiej 12, a także budynki mieszczące się przy ul. Rejtana 16, przy ul. Grójeckiej 129 oraz Terenową Stację Ochrony Przyrody i Krajobrazu w Laskach przy ul. Klaudyńskiej 33. Więcej o infrastrukturze WSEiZ przeczytasz w tym miejscu.

OCENY POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ

OCENY POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ

Pozytywne oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej dotyczące jakości kształcenia na kierunku Architektura i Budownictwo. Komisja wyróżniająco oceniła współpracę z otoczeniem społeczno-gospodarczym kierunku. W ocenie zostały także podkreślone takie elementy jak:

  • zbieżność programów kształcenia wszystkich kierunków i poziomów prowadzonych studiów są zbieżne z deklarowanym w strategii Wydziału profilem absolwenta
  • mechanizmy optymalizujące jakość kształcenia na podstawie rozwoju jakościowego kadry nauczającej i rozbudowy infrastruktury oraz współpracy z interesariuszami zewnętrznymi
  • wysoka jakość kształcenia, różnorodność oferty edukacyjnej, innowacyjność form i metod kształcenia, odpowiednią infrastrukturę, dbałość o wysokie kwalifikacje kadry
  • dojrzały system zapewnienia jakości
  • pozytywne opinie studentów o salach dydaktycznych, pracowniach i laboratoriach