XI EDYCJA ART OF PACKAGING

XI EDYCJA ART OF PACKAGING

IMG 7342

Ogłoszono jedenastą edycję konkursu Art of Packaging, którego celem jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań. W Kategorii „Debiuty” każdego roku organizatorzy szukają i wyławiają perły wśród młodych artystów, projektantów, studentów i absolwentów uczelni, którzy z pasją rozwijają swój talent i umiejętności.

W nadchodzącej odsłonie konkursu, w edycji „Debiuty” projekty można będzie zgłaszać do następujących kategorii:

  • Opakowanie Premium dla dóbr luksusowych – opakowanie wykonane z kartonu
  • Opakowanie Urody – opakowanie kosmetyczne (Partner kategorii: MERCK Sp. z o.o.)
  • Opakowanie Biznes – opakowanie wykonane z tektury (podkategorie w trakcie uzgadniania, Partner kategorii: BOBST Polska Sp. z o.o.)
  • Opakowanie Zdrowia – dla para- i farmaceutyków
  • Opakowanie Etykieta – etykieta samoprzylepna na dowolny produkt (Partner kategorii: UPM Raflatac Sp. z o.o.)
  • Opakowanie Smakowite – dla żywności (Partnerzy kategorii: TFP Sp. z o.o., TFP-GRAFIKA Sp. z o.o.)
  • Opakowanie Pragnienia – dla napojów
  • Opakowanie Freestyle – opakowanie dowolne
  • Opakowanie Na miarę – opakowanie typu SRP, POS z tektury falistej lub kartonu, które w sposób niekonwencjonalny umożliwia dystrybucję oraz sprzedaż towarów (Partner Kategorii: Eurobox Polska Sp. z o.o.)

Termin nadsyłania zgłoszeń w edycji Debiuty mija 23 stycznia 2017 r.

 

 

Udostępnij wpis:

17 października 2016