ZMIANA GODZIN PRACY ADMINISTRACJI WSEiZ OD 14.03

ZMIANA GODZIN PRACY ADMINISTRACJI WSEiZ OD 14.03

Szanowni Państwo!
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną oraz odwołaniem zajęć dydaktycznych w terminie
od 14.03 do 26.04 2020 r. odwołane zostały dyżury Władz Uczelni oraz zmianie uległy godziny pracy Administracji.

Uwaga! W dniach od 10 do 13 kwietnia 2020 r. Administracja WSEiZ jest nieczynna.
Na Państwa maile odpowiemy po przerwie świątecznej.

Prosimy o ograniczenie wizyt w budynkach Uczelni.
Do komunikacji prosimy o używanie korespondencji mailowej oraz kontaktu telefonicznego.
W celu usprawnienia komunikacji prosimy o kierowanie maili do właściwej jednostki organizacyjnej Uczelni.
Wykaz kontaktów Administracji WSEiZ znajdziecie Państwo tutaj .


Aktualne informacje i zalecenia dotyczące przeciwdziałaniu rozprzestrzenia się koronawirusa znajdują się na stronie www.gov.pl/web/koronawirus

Dyżury Rektoratu WSEiZ

Poniedziałek
08:00 – 15:00

Wtorek
08:00 – 15:00

Środa
nieczynne

Czwartek
08:00 – 15:00

Piątek
08:00 – 15:00

Sobota
nieczynne

Niedziela
nieczynne

Dyżury Dziekanatów

Poniedziałek
08:00 – 15:00

Wtorek
nieczynne

Środa
nieczynne

Czwartek
nieczynne

Piątek
nieczynne

Sobota
nieczynne

Niedziela
nieczynne

Kwestura

Poniedziałek
08:00 – 15:00

Wtorek
nieczynne

Środa
nieczynne

Czwartek
nieczynne

Piątek
nieczynne

Sobota
nieczynne

Niedziela
nieczynne

Biuro Współpracy Międzynarodowej

Poniedziałek
nieczynne

Wtorek
08:00 – 15:00

Środa
nieczynne

Czwartek
nieczynne

Piątek
08:00 – 15:00

Sobota
nieczynne

Niedziela
nieczynne

Z-ca Uczelnianego Koordynatora Programu Erasmus+

Poniedziałek
8:00 – 15:00

Wtorek
nieczynne

Środa
nieczynne

Czwartek
8:00 – 15:00

Piątek
nieczynne

Sobota
nieczynne

Niedziela
nieczynne

Biblioteka i Czytelnia WSEiZ

W dniach od 14 III do 13 IV 2020 r. Biblioteka i Czytelnia WSEiZ będą nieczynne

W celu przedłużenia terminu wypożyczenia książek prosimy o kontakt mailowy na adres biblioteka@wseiz.pl

Udostępnij wpis:

12 marca 2020

Aktualności

Aktualności