Zachęcamy do udziału w kolejnej edycji konkursu studenckiego Zbadaj.to, organizowanego przez branżę Consumer Intelligence, skupiającą profesjonalistów z marketingu i biznesu, którzy w swojej pracy wykorzystują strategiczną wiedzę o potrzebach i zachowaniach konsumentów.
Zadanie konkursowe i terminy
Wypełnij formularz rejestracyjny, a w mailu otrzymasz zadanie konkursowe, w którym odpowiedz (jak najbardziej kreatywnie), w jaki sposób ludzie wykorzystują Internet.
Formularz wypełnij do 27 kwietnia, a rozwiązanie prześlij do 7 maja.
Nagrody
20 autorów najlepszych propozycji Organizatorzy konkursu zaproszą do udziału w Boot Campie (25-27 czerwca). Będą to niezwykle ciekawe warsztaty badawczo-strategiczne. Najlepsi uczestnicy Boot Campu otrzymają dodatkowe nagrody: udział w Kongresie Badaczy, szkolenia oraz płatne staże.
Konkurs jest skierowany do studentów w wieku 20-25 lat.
Więcej informacji znajduje się tutaj.