JÓZEF PIŁSUDSKI WIEDZIAŁ JAK ROBIĆ MARKETING

JÓZEF PIŁSUDSKI WIEDZIAŁ JAK ROBIĆ MARKETING

IMG 7342

Według wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Pani Wiktorii Czarneckiej, Józef Piłsudski wiedział, jak robić marketing.

Zapraszamy do ciekawej lektury niecodziennego case study, opracowanego przez Sztyblety PR na łamach portalu NowyMarketing.

„Polacy chcą niepodległości, lecz pragnęliby, aby ta niepodległość kosztowała dwa grosze i dwie krople krwi. A niepodległość jest dobrem nie tylko cennym, ale bardzo kosztownym” – tak stwierdził Józef Piłsudski. Uważał, że Polacy powinni samodzielnie, zbrojnie walczyć z Rosją o niepodległość. Natomiast po odzyskaniu wolności stworzyć federację państw: Litwy, Ukrainy, Białorusi oraz zawierać sojusze polityczno-wojskowe z państwami zachodnimi. W jaki sposób udało się Józefowi Piłsudskiemu przekonać do swojej wizji tak wielu rodaków? Jak to się stało, że Polacy uznali tę strategię za swoją, skoro była sprzeczna z powszechnie głoszonymi w ówczesnym czasie?

CZYTAJ DALEJ NA NOWYMARKETING.PL

Udostępnij wpis:

7 września 2020